dijous, 20 de setembre del 2012

La Vermuteria del Tano - Gràcia



Ho reconec, sóc un desastre de blogger, em pot abans la meva gana i voracitat que altre cosa. Per tres plats que recordo de fer-lis fotos abans de cruspir-me'ls la majoria acaben a la meva panxa, quan llavors ja un cop calmada la fiera, ho recordo, i estareu amb mi que ja no és plan.


Arrel d'anar a buscar un volum de Juego de Tronos, a casa d'un amic, vaig fer un exercici previ i vaig emprar el mapa de En Ocasiones veo Bares, per veure quins bars hi havia interessants aprop casa seva.

http://www.enocasionesveobares.com/

Finalment vam anar a la vermuteria del Tano, referendat perquè en el blog del Morro fi també hi havia un article que hi feia referència.

http://morrofi.wordpress.com/2010/04/12/la-vermuteria-del-tano/

Les bones impressions es van confirmar, estava força ple de gent, entre setmana, sempre és bona senyal.



Érem tres persones i ens vam prendre dues cerveses, dos vermuts, i dues coca coles, i per picar, unes carxofes amb seitó i oliva, patates xip, uns calamars tremendos (la foto no fa justícia), uns seitons, potes de pop i per acabar un brotxeta de formatge amb algo més que no recordo, però que també estava força bo. Total 26 euros i escaig. Molt bé.




La Vermuteria del Tano
Joan Blanques, 17 
08012 Barcelona (Gràcia)
Telèfon: 93 213 10 58

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada